L' Occitane Bonne Mère gel za tuširanje

Danas jedan kratak post o L'Occitane Bonne Mère gelu za tuširanje sa ruzmarinom. Obožavam L'Occitane kozmetiku, jeste skuplja, ali je zaista odlična. U Bonne Mère kolekciji osim gela za tuširanje nalaze se šumeće kocke za kadu i sapuni. Ne sadrže parabene i pH su neutralni. 


Gel za tuširanje dolazi u pakovanju od 300 ml u skroz retro ambalaži u obliku kocke. Gel je obogaćen esencijalnim uljem ruzmarina. Nežno čisti telo i ostavlja kožu svežu i mirisnu. Tekstura je gelasta, koja nežno peni i potrebna je jako mala količina za tuširanje, što je jako veliki plus, jer je ekonomičan. Nije namenjen za uzrast ispod 3 godine. Rok upotreba nakon otvaranje je 12 meseci. Osim sa ruzmarinom, mogu se naći gelovi za tuširanje sa maslinom, limunom, breskvom i medom. Međutim, u prodavnici su rekli da  već duže vreme ne dobijaju breskvu i med. 


Prilikom kupovine gela za tuširanje dobila sam 3 različite mini kreme (verbena, trešnjin cvet i ši buter) od  10 ml za ruke, koje dolaze u preslatkoj limenoj kutijici. Trešnjin cvet i ši buter sam isprobala odavno, verbenu još nisam. Meni su najbolje njihove kreme za ruke, jer neverovatno brzo oporave ispucalu kožu na rukama. Favorit mi je ši buter krema za ruke koja sadrži 20% ši butera, kokosovo ulje i badem, koja hidrira, hrani i štiti kožu. Krema je bele boje, brzo se upija i ne ostavlja lepljiv osećaj, u isto vreme ruke su nežne i mekane. Krema sa trešnjinim cvetom podjednako dobro neguje ruke, ali kod nje mi jedino smeta miris.


Da li ste probale nešto iz Bonne Mère kolekcije ili kreme za ruke?

Comments

  1. Divan post draga. Nisam probala ove proizvode , ali ako ih budem negde našla sigurno ću. 💋
    Pratim te pa ako želiš uzvrati. 💋
    Zamolila bih te da ako možeš pročitaš poslednji post i ostaviš komentar. Treba mi zbog saradnje. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ReplyDelete
  2. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa. Često se ove kremice dobijaju uz časopise, kad budeš bila u mogućnosti obavezno ih isprobaj, nadam se da će ti se svideti.

    ReplyDelete
  3. Vidjela sam ih i imaju preslatko pakiranje, ali nisam isprobala. Zato mi je shea butter krema favorit godinama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budes u prilici isprobaj. Sto se tice kreme, vrhunska je. Nema bolje 😊

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BYPHASSE Keratin Shampoo

Balea ulje za čišćenje lica

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)