NUXE Huile Prodigieuse

Čarobno suvo ulje. NUXE suvo ulje se svrstava u ulja sa višestrukim dejstvom. Može se koristiti za suvu kožu lica, suvu kosu i telo. Dolazi u staklenoj ambalaži.  Ja sam kupila od 100 ml i ima raspršivač, oni koji su manje mililitraže imaju rupicu. Mislim da je ambalaža sa raspršivačem mnogo lakša za doziranje. Miris je cvetni, više je prirodan, nije veštački. Upija brzo u odnosu na klasična ulja i ne ostavlja masne tragove. Koža je nakon korišćenja mekana i nežna.



 Sadrži 6 biljnih ulja lešnik, makadamija, slatki badem, kamelija, kantarion, borač i vitamin E. Ne sadrži konzervans, 97.8% sastojaka je prirodnog porekla. NUXE čarobno suvo ulje namenjeno je za svaki tip kože lica i tela. Odlično je za hladno vreme, kao i za sunčanje. Štiti kosu od vetra, hlora i morske soli. Ja sam ga koristila na telu i na kosi, ne verujem da ću probati na licu. Uveče pred spavanje nanesem na kosu, kao masku i ujutro ga isperem. Kosa je mekana, pokušala sam i nakon pranja da ga nanesem na krajeve ali mi previše umasti i slepi kosu. Nisam stavila veliku količinu, nego sam direktno iz bočice prsnula. Negde sam pročitala da prvo treba da se nanese na ruke pa tek onda na mokre krajeve. Kada budem imala više vremena ispobaću na taj način. Što se tiče tela, predivan je. Miris se zadržava dugo i pidžama miriše na njega. Koža je meka i hidrirana. Cena je malo jača, ali se isplati. Može se naći u Lilly drogerijama i u Srbotrade apoteci gde je znatno jeftiniji.

Da li ste probali NUXE čarobno suvo ulje? Kakvi su vaši utisci?

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)