Balea NOSESTRIPS

Koristim sam već duži niz godina Balea trakice za nos protiv mitisera i zadovoljna sam njihovim učinkom. Nedavno sam isprobala TONY MOLY trakice za uklanjanje mitisera i za nijansu su bolje od Baleinih, dolazi 7 trakica u kutiji, mogu da se naruče sa eBay-a, mislim da još nisu stigle u Sephoru. Pošto sam ih potrošila, odlučila sam da se vratim Balea trakicima. Promenili su pakovanje, pre je bila bela kutija sa plavim, a sada je ljubičasto crna, pakovanje izgleda baš elegantno. 



Balea trake za nos sa aktivnim ugljem, dolaze 3 trakice u pakovanju. Efikasno je rešenje protiv mitisera i nečistoća. Može se koristiti, osim za nos, i za bradu i čelo. Kombinacija aktivnog uglja, salicilne kiseline i ulje čajevca temeljno čiste pore od nečistoća. Redovnim korišćenjem sprečava se dalje stvaranje mitisera.



Kako se koriste? Nakon što očistite lice, nakvasite nos (čelo, bradu). Čistim i suvim rukama odvoji se trakica sa folije i postavi se na željenu regiju i nežno pritisne kako bi se zalepila. Ostavi se da deluje 10-15 minuta i povuče se od strane ka sredini. Ostatke lepka, isperite mlakom vodom. Pre stavljanja trakice, naparim lice, kako bi mi se pore otvorile. Sledeća traka se koristi nakon 3 dana od korišćenja prethodne. Trakice su nekada bile bele, a sada su crne boje, iskreno nisam pre viđala trakice drugih boja osim bele.



 Osim što su promenili izgled pakovanja i boju trakica, poboljšali su kvalitet, dosta su bolji rezultati u odnosu na prethodne. Proizvode su u Južnoj Koreji. Pogodne su za vegane i vegeterijance. Dermatološki su ispitane.

Da li ste probale nove Balea trakice?

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)