BYPHASSE gel za čišćenje lica

U nekom od prethodnih postova napisala sam da koristim BYPHASSE gel za umivanje, takođe sam napomenula da sam ga uzela jer je bio na nekom sniženju. Čitala sam dosta pozitivnih kritika za ovaj gel, tako da sam se odlučila za njega, iako više volim pene za umivanje. Ovo mi je drugi BYPHASSE proizvod, pre ovog gela koristila sam samo njihov tonik za lice sa ružinom vodicom kojim sam stvarno zadovoljna. Prošlo je dovoljno vremena kako ga koristim i moje utiske možete pročitati u nastavku. 


Dolazi u mekanom plastičnom pakovanju u obliku tube sa poklopcem na prekop koji je dosta čvrst. U tubi se nalazi 200 ml proizvoda i rok upotrebe nakon otvaranja je 12 meseci. Ono što me je iznenadilo je gustina gela, u odnosu na druge je dosta gušći i ne peni, svetlo plave je boje, neutralnog mirisa. Potrebna je mala količina proizvoda da bi se očistilo lice, ali imam zamerku na otvor, jer mislim da uvek izađe više proizvoda iako svaki put vodim računa kako pritiskam. Koristim ga dva puta dnevno, koža je nakon njegovog korišćenja lepo očišćena, nežna i mekana na dodir. Ovaj gel sadrži hamamelis i vitamin E koji umiruju kožu. Ne sadrži alkohol, ne isušuje kožu lica i namenjen je svim tipovima kože. 


Moram da priznam da sam ovim gelom za čišćenje lica oduševljena, više mi se dopada od Balea gela za umivanje za normalnu i mešovitu kožu. Sigurno ću ponoviti kupovinu kada ga potrošim. 

Kakva su vaša iskusta sa BYPHASSE gelom za umivanje sa hamamelisom i vitaminom E?




Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Super je, kad budes bila u prilici isprobaj, neces pogresiti. :)

    ReplyDelete
  3. Byphasse gel je njihov prvi proizvod koji sam probala i nije bio los... Tranutno koristim Vichy koji je odlican.

    ReplyDelete
  4. Mislim da je on cesto na akciji u Srbotrade apoteci 1+1 gratis. Hvala na preporuci, mozda njega uzmem sledeceg za promenu.

    ReplyDelete
  5. Thanks a lot :D

    super great review dear. I need to try this brand :D
    I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

    NEW TIPS POST | Choose the IDEAL FACIAL SUNSCREEN for your SKIN :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BYPHASSE Keratin Shampoo

Balea ulje za čišćenje lica

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)