Korean Sheet Masks Haul: Too cool for school, Holika Holika

Oduševljena sam korejskom kozmetikom, proizovodi su im odlični, a dizajn ambalaža savršen. Pošto sam isprobala par proizvoda, odlučila sam se da ponovim kupovinu, i naručila sam direktno sa Rose Rose Shop-a par maski za lice. Čekala sam oko 4 nedelje da stigne i prvi put su mi ocarinili paket. Korejsku kozmetiku možete naći u Sephori, cene su jače u odnosu na sajt i manji je izbor. Ovog puta odlučila sam se za Too Cool For School i Holika Holika maske za lice. Razlika izmedju e-Bay i direktne kupovine iz Rose Rose shop-a je minimalna, sa e-Bay-a kada sam naručivala nisam plaćala poštarinu i cene su bili malo skuplje. Razlog zašto sam naručila direktno jeste jer sam dobila kupon za online kupovinu koji može da se iskoristi samo ako se poručuje direktno od njih, a ne preko e-Bay. Pa da ne propadne kupon odlučila sam se za drugu varijantu, ali na kraju ispadne isto.


Uzela sam 2 maske za lice Too Cool For School egg cream mask- sadrži ekstrakt sirćeta koji smanjuje izgled pora, visoko koncentrovani ekstrakt albumina koji smanjuje sjaj, pantenol koji umiruje kožu. Samo da napomenem da nijednu za sada nisam isprobala. Upotreba: Nakon čišćenja i toniranja lica, nanosi se maska koja se ostavi na licu 10-20 minuta. Nakon toga se skine maska, a ostatak se nežno utrlja kako bi koža adsorbovala sadržaj. 

Sledeća maska je takođe Too Cool For School za hidrataciju i korekciju bora. Sadrži 30% kokosove vode koja pruža hidrataciju koži. Što se tiče korišćenja postupak je isti, na očišćeno i tonirano lice nanese se maska i ostavi se da odstoji 10-20 minuta. Nakon toga, maska se skine i ostatak se umasira u kožu.


Sledeće maske su Holika Holika brenda, jedna je sa krastavcem, a druga sa acai bobicama. Pored ove dve postoji jos 8 vrsta. Maska sa krastavcem vraća vlažnost koži i obezbeđuje hidrataciju. Maska sa acai bobicama vraća vitalnost koži. Postupak za korišćenje maski je isti kao i za prethodne dve. Na očišćeno lice nanese se maska i ostavi se da deluje 10 do 20 minuta. Posle toga se skine maska i ostatak se nežno umasira u lice.


Da li ste probale neku masku?



Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)