Weleda set protiv celulita

Sigurna sam da skoro svi znate da na celulit utiče mnogo faktora, a najvažniji su pravilna ishrana, unošenje dovoljno vode, fizička aktivnost. Zbog ubrzanog načina života i prevelikih obaveza nažalost ne stižem da ispunim ova 3 uslova. Kako mi se bliži odlazak na more, odlučila sam se za najjednostavniju varijantu, korišćenje preparata protiv celulita. Želim da napomenem da nisam naročito sklona celulitu, pa zbog toga možda i ne nalazim vreme da se pridržavam  ovih osnovnih pravila. Čula sam da su jako dobri rezultati posle anti-celulit masaži, ali se one rade u serijama, nekoliko dana u kontinuitetu, a kao što sam rekla, zaista nemam vremena da svaki dan odlazim na iste. Weleda promo set sadrži ulje protiv celulita od breze i piling za telo, takođe od breze. Ovaj set sam kupila u Srbotrade apoteci, na sniženju od 25%, po ceni od 1950 dinara i na poklon se dobije masažer i neseser


Weleda ulje protiv celulita od breze dolazi u staklenoj zatamljenoj bočici od 100 ml. Poklopac se odvrće i ima plastični dodatak koji olakšava doziranje. Sadrži kombinaciju biljnih ekstrakata i prirodnih biljnih ulja, smanjuje pojavu celulita, poboljšava teksturu i doprinosi elastičnosti kože. Nanosi se na vlažnu kožu butina, bokova i zadnjice nakon tuširanja i masira se kružnim pokretima. Upravo ovako sam nanosila i iznenađujuće brzo upija s obzirom da se radi o ulju, i koža je nakon njegovog nanošenja izuzetno mekana. Preporuka je da se ulje nanosi dva puta dnevno, prve četiri nedelje, a nakon toga jednom dnevno. Za sada mažem dva puta dnevno, jer mi je tek druga nedelja kako ga koristim. Aktivni sastojci weleda ulja protiv celulita su: ulje kajsije, ulje jojobe, ulje pšeničnih klica, breza i ruskus. Za sada mogu da kažem da sam jako zadovoljna brzinom upijanja, mirisom koji je izuzetno blag i koža je tokom druge nedelje korišćenja već mekana. 


Weleda piling za telo od breze dolazi u plastičnoj tubi od 150 ml, sa poklopcem na preklop koji se prilično lako otvara. Piling je srednje jačine i sadrži mikrogranule. Stimuliše proces detoksikacije i mikrocirkulaciju kože, čini kožu mekom i blistavom. Iskreno ovaj efekat nisam primetila, jer se koristi jednom do dva puta nedeljno. (samo sam ga jednom koristila, pa mislim da je još rano za utiske) Nanosi se na vlažnu kožu, butina i zadnjice i masira se kružnim pokretima nekoliko minuta, i nakon toga se ispere. Aktivni sastojci ovog pilinga su: ulje susama, karanauba vosak, ulje kajsije, breza i ruskus.


Za sada sam zadovoljna rezultatima, kao što sam već rekla tokom druge nedelje korišćenja koža je jako mekana i najvažnije preparati su prirodni. Kako se vi borite protiv celulita?






Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)