MBeauty Charcoal Bubble Face Mask

Ako do sad već niste primetili u mojim postovima, obožavam maske za lice. Omiljene su mi trenutno korejske, koje naručujem sa eBay-a ili direktno sa roseroseshop-a. Nedavno sam uzela da isprobam i MBeauty crnu masku sa mehurićima za lice. Kupila sam je u DM drogeriji i bila je na nekom sniženju, ne sećam se tačno cene ali nije više od 200 dinara. U nastavku možete da pročitate detalje...


MBeauty crna maska sa mehurićima sa ugljem za detoksikaciju sadrži biljne ekstrakte jabuke, čajevca, limete, pomorandže, limuna, paradajza... Čisti i posvetljava kožu koja je oštećena spoljašnjim česticama prljavštine. Uklanja skrivene toksine i izumrle ćelije kože, i na taj način koži daje gladak i svetao izgled. Kako se koristi? Prvi korak prilikom koršćenja ove maske je temeljno umivanje i brisanje lica. Pre otvaranja kesice potrebno je prvo protrljati kesicu. Kada se otvori unutra se nalazi crna papirna (pamučna) maska i miris najviše podseća na zeleni čaj i limun. Maska se odmota i stavlja se na lice, lepo prijanja za kožu, ne klizi, jedino je meni malo veća, ali to je normalno jer imam manju glavu. :) Narednih 15-20 minuta se drži na licu. Tokom tog perioda možete da čujete kako vam sve vreme šušti maska, zapravo izlaze mehurići. Kada je prošlo 20 minuta skinula sam masku i ispod maske su bili takođe mehurići.


Kao što možete da vidite na slici, većinu maske su prekrili mahurići, nisu celu. Sa ostatkom mehurića ispod maske sam umasirala lice, kao što piše u uputstvu, a potom sam isprala vodom. Tokom ''masiranja'' mehurića, pretvaraju se u penu, i imala sam osećaj kao da sam uzela penu za brijanje i masirala lice. Koža je nakon korišćenja ove maske glatka i osvežena. Nije me ništa peklo, niti mi je izazvalo iritaciju i crvenilo. Preporučuje se da se koristi jednom u dve nedelje. Sledeći put ću osim ove uzeti još neku da isprobam.

Da li ste probale MBeauty maske? 


Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)