SEPHORA #2

U prethodnom postu sam napisala da je počelo sniženje u Sephori i mogli ste da pročitate šta sam kupila. Da sam znala da ću kupiti još dve stvari, sačekala bih sa pisanjem prethodnog posta, ali bila je sasvim neplanirana kupovina. Ono što sam dokupila su losion za telo i sjaj za usne, kupljeni su u Sephori u BIG Fashion šoping centru.


Sephora supreme losion za telo sadrži ši puter i dolazi u pakovanju od 200 ml sa zatvaračem na preklop. Savršeno hidrira kožu tokom celog dana. Zbog svoje lagane teksture odmah prodire u kožu i ne ostavlja masan trag, tako da se možete odmah obući nakon njegovog nanošenja. Koža je nakon korišćenja mekana i hidrirana. Planirala sam da ovaj losion koristim kad dođu hladniji dani ,jer sadrži ši puter, a i sam naziv supreme ostavlja utisak nečeg izuzetno masnog, ali sam morala da ga isprobam odmah :) Zaista je lagan, hidratacija mu je sasvim ok, ali mislim da mojoj koži ipak treba nešto jače tokom hladnijeg perioda, tako da ovaj losion je ubačen u svakodnevnu upotrebu. Rok nakon otvaranja je 18 meseci.



Ultra shine lip gel- sjaj za usta u nijansi Bubble gum sa sunđerastim aplikatorom i unutra se nalazi 3.1g proizvoda. Tekstura sjaja je gusta i sadrži punooooo šljokica. Ovaj sjaj, osim što kada ga nanesete i usta vam sijaj kao Las Vegas u isto vreme hidrira usta.



Da li ste koristile Sephora Supreme losion za telo ili Sephora Ultra Shine Lip Gel?

Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)