NEW IN #3

Dosta vremena je prošlo od prethodnog NEW IN posta i radujem se da vam pokažem šta sam to kupila u skorije vreme. Neki proizvodi su kupljeni u Srbiji, a neki na Siciliji. Takođe, dosta potrošenih proizvoda mi se nakupilo, tako da možete u skorije vreme da očekujete post o potrošenim proizvodima, kao i post o proizvodima koji mi nisu odgovarali ili nisu ispunili neka moja očekivanja. Ukoliko vas zanima šta se to nalazi u mojim novitetima, možete da pročitate u nastavku.


Prva stvar koju vam predstavljam jeste Essence kozmetika. Iskreno, nikad nisam bila njen obožavalac. Jednostavno mi nikada nije odgovarala, osim jednog ajlajnera. Ali sam odlučila da joj pružim šansu, i iskoristila sam priliku kada je bilo sniženje u Lilly drogerijama, kada ste mogli određene Essence stvari da nađete po ceni od 129 dinara. Sve sa slike ispod je koštalo po 129 dinara. Neke stvari sam probala i baš sam se razočarala, ali o tome uskoro. Kupila sam 2 Long Lasting karmina, jedan je u broju 06, a drugi 07, prelepe nude nijanse, nisam ih još uvek isprobala. Satin touch blush - nijansa 10 satin coral, prelepa nežna koralna boja. Set za konturisanje očiju u nijansi 02, nisam ga još uvek otvorila. Rock'n'doll duo ajlajner, jako zanimljiv, nisam pre viđala takve, umesto špicastog završetka ima lopticu. Zatim sam uzela i 2 pudera za obrve, jedan je svetliji a drugi je tamniji,  i olovku za odstranjivanje zanoktica. Ne bih više dužila, jer kao što sam spomenula, o nekim stvarima ću uskoro pisati detaljnije.


Sledeće 3 stvari su takođe Essence, ali nisu bile na sniženju. Essence colour boost visoko pigmentovan lak za nokte u nijansi 01 instant friendship. Jako mi se svidela boja, prelepa rozikasta nijansa. Uzela sam i 2 senke My Must haves jedna je u nijansi 10 apricotta, nije mnogo pigmentovana, mada mislim da će bolje izgledati sa bazom, za razliku od ove druge 04 brownie'licious, kod koje sam se baš iznenadila koliko je dobro pigmentovana. Super mi je ova fora što možete da kupite koje god hoćete senke i sami pravite paletu.


Mislim da već možete da primetite da obožavam maske za lice i mislim da nijedna moja kupovina ne može da prođe, a da ne kupim neku. Ovog puta sam se odlučila za MBeauty masku za lice- srebrna, koja je namenjenja da umornu kožu čini svežom i svetlom. Što se tiče MBeauty maski, za sada sam samo isprobala crnu masku sa mehurićima i o njoj sam pisala ovde. Uzela sam i pakovanje za nokte i zanoktice, takođe MBeauty. Ovo je sjajna stvar, prsti su neverovatno mekani posle nje, ko nije probao, moja preporuka. 


Sledeća stvar su 2 body mist-a, Victoria's Secret, i kupljeni su u Italiji. Nikada pre ih nisam probala. Jedan je Blush, koji sadrži grejpfrut i magnoliju, a drugi je Coconut Passion, sa kokosom i vanilom. Ne mogu da se odlučim koji lepše miriše. Miris se zadržava jako dugo na koži, oba dolaze u boci sa raspršivačem i unutra se nalazi 250 ml proizvoda.


Yves Rocher su mi trenutno omiljeni gelovi za tuširanje. Nedavno sam potrošila Yves Rocher gel za tuširanje sa bademom i narandžom o kome sam pisala ovde. Ne sadrže parabene, jako je malo proizvoda potrebno da bi zapenilo, ne isušuju kožu, predivni. Ovog puta sam uzela kremasti gel za tuširanje Yves Rocher  Jardins du Monde pamuk iz Indije, koji prelepo miriše. 
Rimmel gel za obrve koji u sebi sadrži arganovo ulje, nijansa 002 medium brown. Par puta sam već koristila, i sasvim mi je ok za sada. 
KIKO Milano 2 sjaja za usta, kupljeni su u Italiji. Ovaj u beloj olovci je Urban Sheen u nijansi 01. Jako je blag i nežan, i pre je labelo nego sjaj. Kada se nameže, daje jedva primetnu boju i nije lepljiv. Ovaj u ciklama olovci je kremasti sjaj za usta u nijansi 110 i dosta je pigmentovan, ali takođe nije lepljiv.


I za kraj su proizvodi za koje nisam ranije znala. Sasvim su slučajno kupljeni, prilikom vraćanja sa plaže svratila sam u parfimeriju čisto da vidim šta ima. :)  Pažnju mi je privukla polica na kojoj su se nalazila razna mleka za telo, gelovi za tuširanje... neobičnih pakovanja i fluorescenih boja. Radi se o holandskoj kozmetici Mades Cosmetics. Uzela sam 2 mleka za telo, jedan je fruity, osvežavaju voćni miris, a drugi je sa mirisom božura. Poslednja stvar je piling za telo italijanska kozmetika Perlier. Plave je boje i sadrži ulje avokada i jojobe.

Da li su Vam se svideli noviteti? 











Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)