Sephora Winter Wonderland

Juče je u Sephora-u stigla Božićna kolekcija pod nazivom Winter Wonderland. Zaštitni znak ove kolekcije je lisica i cela kolekcija je prelepa. Boja koja dominira je nežno roza, zbog koje sam oduševljena. Ko je juče bio u Ušću u Sephora-i mogao je da dobije popust od 20% na Božićnu kolekciju. Trudila sam se da ne uzmem ništa što mi je nepotrebno, što već imam. Ukoliko vas zanima za šta sam se odlučila iz ove kolekcije, nastavite sa čitanjem posta. :)



Prva stvar je noćna lampa u obliku lisice, koja predstavlja zaštitni znak ove Božićne kolekcije. Više je za decu, ali stvarno nisam mogla da joj odolim, ipak sam i ja nečije dete. :) Inače na kutiji, u kojoj je spakovana noćna lampa, piše da je super za decu jer daje blago svetlo. Preslatka je i savršena. Cena ove lampe je 1350 dinara, ja sam je platila manje, zbog onih 20% popusta.


Sledeća stvar je uzeta za poklon. Ovo je idealan poklon za muškarce koji imaju bradu. U pitanju je set za muškarce u kome se nalaze 3 osnovna proizvoda za negu brade i to su drveni češalj, makazice i serum za omekšavanje brade. Dolaze u lepoj metalnoj kutiji i cena seta je oko 2700.


Sledeća stvar je set od 3 mini balzama za usta Kiss me Balm. Dolaze u tri nijanse  06 Soda pop, 07 Pink Bubblegum i 08 Peach melba. Za sada sam probala Pink Bubblegum i mogu da vam kažem da prelepo miriše, ne ostavlja nikakvu boju, bezbojan je. Cena ovog seta je 1350 dinara i u setu se nalazi 3 balzama od po 2.2 grama.


Poslednja stvar koju sam uzela je pufna sa šljokicama Puff and Shine. Unutra se nalazi 8g pudera sa šljokicama koji nanosite uz pomoć pufne na telo, lice i kosu. Ja ću ga koristiti isključivo za telo i cena ovog pudera je oko 1500 dinara.


Za mene je Božić već stigao. Kako vam se sviđa ova Sephora-ina Božićna kolekcija? Za šta ste se vi odlučili iz ove kolekcije? 


Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)