L'Occitane comforting cream light

Danas vam pišem o L'Occitane ši buter nežnoj kremi za lice. Dobila sam je u L'Occitane korpici, početkom septembra i jedva sam čekala da zahladni da počnem sa korišćenjem. Ostalo je jako malo, možda za još jedno korišćenje, a moje utiske o njoj i da li ću kupiti full size pročitajte u nastavku. 


U pitanju je mini verzija kreme i u pakovanju dolazi 8 ml kreme. Mislim da je ovo sasvim dovoljna količina da isprobate da li vam odgovara krema pre nego što date novac za full size.Namenjena je za normalnu i kombinovanu kožu, kao i za osetljivu. Sadrži 5% ši butera, a tekstura me je poprilično iznenadila, nije vodenasta, već kremasta, ali nemasne i prijatne teksture. Pruža dugotrajnu hidrataciju (48h), koža je nakon korišćenja nežna i zaštićena od spoljašnjih negativnih uticaja. Koristim je ujutru i uveče, lice je neverovatno nežno i mekano, kao da imate neki film preko kože, ali nikako neprijatno ili masno. Miris kreme je savršen, miriše kao krema za ruke iz ove linije, verujem da je dosta vas probalo ovu kremu za ruke. Full size krema dolazi u ambalaži od 50 ml i cena je 3500 dinara. Po meni je ovo najbolja krema za lice, čak mi je bolja i od njihove božur kreme za perfekciju kožu. Preporučila bih je svima, jer mislim da vredi uložiti novac u kvalitetnu kremu za lice. Ukoliko niste sigurni, sačekajte neku akciju gde se dobija više mini proizvoda uključujući i ovo kremu i isprobajte. Sigurno ću nabaviti full size ove kreme.


Koja je vaša omiljena krema za lice?


Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)