NEW IN #4

Došao je na red post o novitetima. Primetila sam da nemam naviku da se nakupe novitete pa da ih slikam odjednom, pa da ih potom recenziram, već malo izbacujem novitete, malo samostalno recenziram. Potrudiću se da u narednoj godini napravim neki red, kako bi bilo preglednije. Ukoliko vas zanima šta se to nakupilo u poslednje vreme, nastavite sa čitanjem. :)


Prva stvar koja me je neverovatno iznenadila jesu Alverde puteri za telo sa smokvom. Dolaze u setu 3 različita putera: smokva, smokva i pomorandža, smokva i lavanda.  Sniženi su u DM-u i cena im je 380 dinara. U pitanju su mini puteri, dolaze u pakovanju od po 50 ml. Probala sam za sada samo običan sa smokvom i uskoro vam pišem recenziju. Ovo je prva stvar koju sam kupila od Alverde kozmetike i oduševila sam se, nisam se zaustavila samo na ovim puterima. :)


Nakon što su me prijatno iznenadili Alverde puteri, odlučila sam da probam i njihov Aqua gel za umivanje sa morskim algama. Još uvek ga nisam probala, jer imam još malo byphasse gela za umivanje. Namenjen je za normalnu i mešovitu kožu. Sledeća stvar od Alverde je ulje za lice, organska divlja ruža. Deluje protiv prevremenog starenja kože i koža izgleda podmlađeno. Ulje je namenjeno za suvu kožu, moja je normalna sa povremenim mašćenjem T zone. Probala sam ga par puta, malo je reći da sam zadovoljna, nije mi se dodatno mastilo lice, ne planiram svaki dan da ga koristim.


Sledeće stvari su takođe iz DM-a. Balea tečni sapun za ruke je neizbežan prilikom bilo koje kupovine. Ovo je limited edition, sa mirisom cveta vanile i limuna, prelep miris. Balea maska za lice Tropical Dream, takođe, limited edition, namenjena je za sve tipove kože. Sadrži kokosovu vodu i ekstrakt ananasa, za intenzivnu negu kože. 
Purederm trakice za mitisere sa aktivnim ugljem prvi put kupujem. Unutra se nalazi 6 komada, nisam ih za sada još probala, imam još par komada Holika Holika.
L'Oreal dvofaznu micelarnu vodu za čišćenje lica, takođe, prvi put kupujem. Namenjena je za sve tipove kože, čak i za osetljivu. Dve nedelje pre nego što sam kupila ovu, kupila sam neku drugu, od koje me je lice užasno peklo, ali uskoro u nekom postu ćete saznati o kojoj se micelarnoj radi. 


Sledeću stvar koju sam poručila su serumi za lice sa sajta Zoja Zec. Trenutno su na akciji i cena za oba je 2000 dinara. Jedan je sa hijaluronom, a drugi je antioxidant. Dolaze u bočici od po 30ml i jedva čekam da ih isprobam. 


Tarte paletu, maracuja ulje kao i bronzer i hajlajter sam naručila u oktobru, kada je bila besplatna dostava. Don't quit your day dream paleta senki za oči je baš po mom ukusu, boje su neutralne, kakve i koristim najčešće. Uskoro ću pisati više o njoj. Bronzer i hajlajter nisam još uvek otvorila i isprobala, jer čekam da potrošim ove koji su pri kraju. Za kraj maracuja ulje za lice je namenjeno za hidrataciju. Jako je gusto, koristila sam ga pre nanošenja pudera, i daje onaj sjajan i svež ten.



Da li vam se sviđaju noviteti? 




Comments

Popular posts from this blog

Balea ulje za čišćenje lica

BYPHASSE Keratin Shampoo

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)