Proizvodi koji mi nisu odgovarali #2

Danas je na red došao post o proizvodima koji mi nisu odgovarali. Želim da napomenem, da ovi proizvodi koje ću vam danas predstaviti, ne znači da nekome drugome neće odgovarati. U nastavku pročitajte koji proizvodi i zbog čega mi nisu odgovarali.



Prva stvar koja mi nije odgovarala je Balea micelarna voda za lice sa aktivnim ugljem. Pojavila se nedavno u DM-u, a kako sam potrošila Mixa micelarnu vodu, naravno da sam je kupila. Generalno volim Balea proizvode i radovala sam se da je isprobam. Namenjena je osobama za normalnu i mešovitu kožu. Sadrži aktivni ugalj i ovo je 3 in 1 proizvod, za čišćenje, skidanje šminke i tonik za lice. Osim što uklanja šminku i višak sebuma, ova micelarna voda kao tonik osvežava, čisti i neguje kožu. Dolazi u pakovanju od 200 ml.


Prva stvar koja mi se nije svidela je kada se nanese na tufer, ne upije ga tufer dovoljno nego sklizne, s tim što kod mene to završi na odeći. Naravno, može se paziti, ali kod mene je svaki put završio na odeći.  Druga stvar i najbitnija, zbog koje sam prestala da koristim i zbog koje više neću kupovati je što me izuzetno peče lice i oči nakon njegove upotrebe. Na pakovanju piše da nije potrebno dodatno ispiranje vodom, čega se naravno nisam pridržavala već sam se držala svoje standardne rutine čišćenja lica. Kupila sam ga isključivo za skidanje šminke. Nakon njega mene lice užasno peče i pojavi mi se crvenilo. Moja koža je normalna, ali mi definitivno ne prija ovaj proizvod. Dala sam mu šansu još par puta i isti je rezutat bio. Možda će nekome od vas biti odgovarati. Cena je oko 200,300 dinara.  


Sledeći proizvod koji mi nije odgovarao je Lancome Hypnose Volume-a-porter maskara. Dobila sam je još u maju kada sam kupila neki časopis. Tada sam imala svilene trepavice i kada sam ih skinula prvu koju sam probala bila je Too Faced Better Than Sex maskara, koja je po meni najbolja maskara trenutno. Potrošila sam je skoro i imala sam neotvorene Lancome i Tarte maskaru, odlučila sam za Lancome. Četkica Lancome-ove maskare je silikonska i ovo je mini pakovanje. 


Rok nakon otvaranje je 6 meseci. Koristila sam je možda 2-3 puta i nemam nameru više, jer ova maskara ništa ne radi mojim trepavicama. Niti im daje volumen, niti dužinu. Uopšte se ne vidi da je imam kada je nanesem. Drago mi je što sam je kupila uz časopis, da nisam kupila odmah full size. Trenutno koristim Tarte maskaru, moje utiske o njoj možete pročitati u nekom sledećem postu.

Da li ste isprobale neke od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci o njima?







Comments

Popular posts from this blog

BYPHASSE Keratin Shampoo

Balea ulje za čišćenje lica

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)