Tarte Maracuja Oil

Posle kraće pauze sledi novi post o Tarte Maracuja Oil. Pre svega želim, sa malim zakašnjenjem svim ženama srećan 8. mart, da vam svaki dan bude pun ljubavi, radosti, da ste svaki dan nasmejane, srećne, uspešne i zahvalne. Tarte Maracuja ulje sam poručila još u oktobru kada je bila besplatna dostava. U nastavku pročitajte moje utiske o ovome toliko hvaljenom ulju.


U pitanju je travel size pakovanje, unutra se nalazi 15 ml proizvoda. Ambalaža je staklena, tamno ljubičaste boje i deluje baš luksuzno. Na poklopcu je pipeta zlatne boje, koja pojednastavljuje korišćenje ulja. Lako se dozira, verujem da nema pipete, da bih stavljala više ulja nego što treba. Marakuja ulje, koliko sam primetila, neutralnog je mirisa, bogato je esencijalnim masnim kiselinima i vitaminom C.


Pošto je cena jača, planirala sam u početku da ga koristim ponekad, za specijalne prilike. Međutim, onda ne bih videla njegov pravi efekat, jer je potrebno vreme kako bi se videli rezultati. Koristim ga uglavnom pre nanošenja pudera, ponekad u sklopu noćne nege, umesto Alverde ulja. Marakuja ulje je dosta gusto i brzo se upija i što je najbitnije sporo se troši. Koža je blistavija, daje zdrav i svež ten. Što se tiče finih linija i bora, nisam primetila da smanjuje, ali je koža nakon njegovog korišćenja, zaglađena i sama tekstura kože je mnogo nežnija. Ima samo jednu manu, a to je visoka cena. Marakuja ulje ne sadrži parabene, mineralna ulja, ftalate, gluten... Sigurno ću kada potrošim ovu bočicu, ponoviti kupovinu. 

Da li ste probale Tarte Maracuja ulje ili neko drugo?

Comments

  1. Sjajan post, draga moja. Dopada mi se ova recenzija. Svaka čast.

    Novi post je na mom blogu. Volela bih da pogledaš: Kako se rešiti stresa?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BYPHASSE Keratin Shampoo

Balea ulje za čišćenje lica

Alverde Körper Butter Set (Limited Edition- Smokva)